2008-12-18
 00:36:45

1712

Onsdag
Well, lagom bra start på dagen då jag försov mig till elvatiden. Väntade en timme sen var det bara att rusa iväg till skolan dit jag egentligen inte hade behövt gå, gympan var väl det enda kvar på dagen. Men stannade och spelade volleyboll med några av killarna i klassen, real nice :)
Och med tanke på att det bara är en vecka kvar till självaste julafton klädde vi granen idag. Mysigt vare, trots att jag inte har nån särskild julkänsla ännu. Men det kmr väl. Sen var det bara till att gå och möta baby och spendera resten av kvällen till att kolla på film och mysa med honom. Funderar på att lägga mig snart med för att inte samma försovning ska upprepas imon med  y

~Peaceout



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: