2008-12-18
 14:58:46

1812

Torsdag
Ganska händelserik skoldag idag. Först en såkallad tipspromenad, dock med frågor om oss i 93cd- vem som är störst i käften, spänstigast osv. Men å andra sidan va de väl de som gjorde de så kul som de var haha. Sen var det bara till att leva upp till alla andras förväntingar när det väl gällde till att tävla om vem som var (i mitt fall klipskast) i de olika utmaningar som medföljde, så jag antar att jag är "klipsk" då jag vann över min mentor/mattelärare? haha, inte särskilt troligt kanske
Men, efter att vi slått in hela martina till ett paket kollade vi på Mirrors, dock tredje ggn jag sett den nu.

Just nu sitter jag här och är mkt arg, skulle piercat mig idag men visade sig att han stängde klockan två just idag. Vet inte om det bara är otur elr dålig planering då jag har försökt att hitta en passande dag i snart tre veckor nu, gaash.
Men senare blir det till att gå hem till baby, sen sussa sött och ladda inför de grymt efterlängtade lovet. y 




~Peaceout



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: