2008-12-20
 14:54:55

2012 Heeelg

Waaou nu är piercingen finally fixad! y  Fick bli höger underläpp, tungan får helt enkelt vänta på att mamma ska godkänna. Men iaf, sitter här med chips och gottar mig. Ganska hård natt kan jag ju påpeka, haha. Blev lite parteey at Saras place, kom lite fler folk än vad vi planerat men det är ju aldrig fel :) efter det drog vi ut i storstan allihop. När jag väl kom hem blev de till att trycka i mig chips och mjölk innan sovedags. fick dock gå upp tidigare än önskat då vi skulle till växjö idag, men. jag klagar inte!

Ikv bär de iaf av till älmhult en stund, kmr väl hem vid elvatiden så blir nog till att sova med baby då.




Grymt dåliga bilder, men här är då Saimon & Ludde :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: