2008-12-27
 14:00:17

2712

Kom nyss hem från baby nästan, sov där inatt och innan de sov han här i några dagar så har inte hunnit skriva nåt om julen då jag inte vatt hemma knappt. Men iaf, julafton va ju för nån dag sen nu och jag är nöjd med mina 32 klappar! särskilt den jag fick av min baby :) Dagen efter drog vi till Linn och förfestade lite innan vi tog bussen till balders, mkt kall kväll kan jag ju säga men kul va de haha. Min nästa resa blir gratis tackvare min speciella vän marre (y)
Nu sitter jag och planerar kvällen med mina girls, lite minijul ute i en stuga i ag, grymt mys kmr de bli. Sen om jag sover där elr inte får vi se. Blir kanske till att planera nyår lite eftersom de är om bara några dagar, jag längtar! Blir till att åka till växjö med sara måndag elr tisdag och se om man hittar nåt att ha på sig.
Men orkar inte sitta här mer nu ska hoppa in i duschen och inhandla chips och pengar på mobilen som jag inte haft på två dagar nu, ingen vanlig händelse dedär


~Peaceout



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: