2009-02-11
 14:44:07

Coffee

Back efter en badminton gympa precis, sitter och dricker kaffe, känner mig jävlans pigg faktiskt.
Känner mig även stolt över att jag endast en dag efter den egentliga provdagen har gjort det, mkt längesen jag gjorde ett prov samma vecka som det är planerat (bortsett från nationella svenska A och C då)
dock kunde jag bara de fyra första frågorna sedan satt Simon och slog upp i boken då vi satt i grupprummet.
Men ändå. Han skrev även ner frågorna som vi inte hann göra och gick och kopierade så nu återstår det bara att plugga in sådär 6 svar på frågor jag redan har. Inte så farligt, kan ärligt säga att jag inte kmr ihåg då jag tagit hem en bok och verkligen pluggat. Det ska (förhoppningsvis) bli ändring på det nu!

Senare träffar jag baby och efter det förmodligen ingenting förutom datan och vänner då såklart.
Love it!


Hanna

snygga blogg du har !<3



PUBLICERAT: 2009-02-27, 11:59:32 | URL: http://haanaaa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: