2009-02-09
 16:52:15

Monday

Sitter och är smått irriterad nu, försöker få upp en bild sen helgen men verkar cpa sig. Jaja, det blev inte riktigt som vi tänkt oss i fredags iaf - började med taco mat hos Anna med Sara, sen drog vi vidare till stugan. Så där satt vi med våran öl/cider med brasa och värme ljus och hade det hur mys som helst. Kom överrens om att det kändes lite tomt med bara tre pers då Simon och co var busy med deras lan, så slog en pling till Anton som kom med Mattias efter en jävla omväg i skogen, haha. Men vi mötte dom och skrek som huliganer så dom kom fram tillslut. Riktigt trevlig kväll blev det faktiskt, och trots att vi packade med oss hur mkt ved som helst till brasan visade den sig inte räcka till hela kvällen så det slutade med att jag Anton och Mattias satt och eldade toa-rullar mm. Sen fixade jag och Anna nudel-natt-mat innan vi alla tre somnade hopknölade i soffan. Lördagen blev de tidig hemfärd och sov med baby sen :)

Just det, jag hade SO prov i fredags, har aldrig fuskat så mkt på ett prov kan jag erkänna.
Matte provet kunde nog inte gått sämre.
Får väl skylla mig själv när jag är så lat att jag knappt hunnit börja med kapitlet innan provdags.
Kanske dags att börja inse att jag sjunkit way too much nu sådär sista terminen och är på väg åt helt fel håll?

Hugs


emily

Jobbigt med prov =/ Det e bara att kämpa på :)



PUBLICERAT: 2009-02-10, 00:09:55 | URL: http://enligtemily.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: