2009-02-05
 22:42:04

tjocke mat

Vill bara meddela att jag gått ner 5 kg de senaste veckorna, say what?

Jag som inte ansträngt mig och inte lagt en tanke vid det hela förrens mamma sa åt mig att hoppa upp på vågen, att höftbenen börjar sticka ut är knappast ett bra tecken. Särskilt inte för en sådan som jag som är en real gottegris. Kan ju bara lägga ett ord om att jag inte är fixerad vid min vikt överhuvudtaget, godis och sådana saker är ngt jag aldrig skulle sluta äta för att banta, vill inte ens väga så "lite" som jag gör just nu. Men jag kom av mig med mina matvanor under en dag och tappade liksom hungerkänslan då och åt bara när jag var sådär hungrig dom kommande dagarna, en måltid om dagen elr så och på det sättet var det i drygt en vecka kanske. Börjar dock hitta tillbaka nu, jag bara trycker i mig!

Kommande helg
Fredag
   * Matteprov som jag skjutit upp i några veckor nu
  * Ta bussen ut till bonnaland med Anna & Sara (thea manda och stina?). Tanken var att spendera kvällen/natten i en stuga med mys och mat, men tror det blir jag, Sara och Anna med Simon och Ludde tsm med en liten samling öl ist om jag inte är helt ute och cyklar.
Lördag
  * Mys och sova med baby

Lördagen efter är det som sagt Allahjärtans-dag och även vår 4-månaders dag
Så perfekt, lyckades tima väldigt bra där. :)
 
  


Alina

tack så jättemycket!! :)



PUBLICERAT: 2009-02-05, 23:53:43 | URL: http://emmiealina.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: