2009-01-17
 15:49:38

1701

Ännu en natt med älskling, var där och kollade film igår och zoran och dom kom med en stund. Blev mer sovtimmar än på ett tag trots att de inte blev så mkt. Måste skärpa mig med det fan, håller på att somna nästan varje lektion i skolan om jag inte är helt hyperaktiv ist. Haha, så kan det vara. Har börjat inse att 3 timmars sömn per natt inte är tillräckligt och har börjat tröttna på att behöva dricka kaffe 24/7 för att inte somna. Men nu sitter jag ändå här med min kopp och mamma skrattar åt mig därute. Men jaja, ikv blir det ut och äta med tjejerna och sen tror jag nog att jag sover hos baby. Är så sugen på fest snart och tkr det är dags, känns som det var ett jävla tag sedan. GH är nåt jag spanar på och ska inhandla såfort plånboken tillåter!

Have a nice day

~Peaceout



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: