2009-01-28
 14:44:08

GH

Kom nyss hem från en tur på stan med Sara och Anna (skippade sista lektionen),
hittade dock inte det jag var på jakt efter men mamma erbjöd sig att ta en titt i Älmhult så håller tummarna på de. Jag är för tillfället alldeles hyperaktiv, kan bero på att jag satt uppe hela natten tills mamma kom in vid sextiden med kaffe som jag fått droga mig med från de att jag gick till skolan och nu direkt när jag kommit hem. Har hört att mkt kaffe minskar risken för demens elr ngt sådant i gamla dar? haha, vet inte om det riktigt stämmer men låter ju positivt för min del isf. Men iaf, de var inget smart beslut att sitta och uggla hela natten då jag i stort sett hela dagen har fått kämpa mig emot tröttheten om man räknar bort tiden vi kladdade med lera på Bilden, så ska försöka undvika liknande händelser i framtiden (bortsett från helger då ofc) hehe.

Men nu ska jag lira gh och göra av med denna konstiga energin jag har!


Hörs väl senare, puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: