2009-01-01
 17:59:14

Gott nytt -09

Kvällen började hemma hos Stinet med efterrätt, fest och en massa guitarr hero, very nice.
Fler folk började rulla in och jag bestämde mig för att gå till baby ist där de va annat trevligt folk, kollade när dom smällde vid tolvslaget och inväntade resten av gänget som var påväg. Till en början kan jag ju inte säga att de va annat än kaos, haha. Men det löste väl sig och förstörde iaf inte min kväll. Stannade väl där till runt fyra tiden, blev ingen nergång till stan för min del, gick hem till mig med baby för att påbörja det nya året med honom och somnade väl runt 7. Så idag har det mest varit sova för våran del innan han gick hem. Ska hoppa in i duschen nu och sen gå långa vägen till han igen :) tackar för ett nyår som var real nice


Gammal bild, tyckte den passade in :)


~Peaceout



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: