2009-01-22
 00:58:54

Sick

Jag har allt gått och blivit bortskämd när de gäller att slippa jobbiga saker som skolan, var hemma idag med såsom i måndags och varit med baby ikväll. Hörde av mamma att hon körde på en älg påväg till jobbet, aj, men saras hjälte pappa Stefan kom från ingenstans där i mörkret! haha, förstår inte hur hon lyckas med att köra på älgar hela tiden. Men iaf, har nu sluppit det tredje provet i skolan som nu ligger ogjorda på min lista som jag borde börja pricka av. Lyckas alltid hamna efter med hur mkt prov och inlämingar som helst, not good och jag ska faktiskt försöka skärpa mig och plugga elr kugga och inte skippa helt. Jag är onödig, men jag ska nog ha de skönt hemma imon med för att följa rutinen ännu en gång så man är utvilad till helgen!

Fredag blir nog en myskväll med älskling, lördag blir de antagligen lite party at Stinas place som jag kan tänka mig att alla ser fram emot, skulle tydligen bli en del folk :) smilee


~ Pussout



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: