2009-11-06
 00:03:27

Dags för sängen soon

Baby gick nyss efter att vi kollat klart den tredje Johan Falk filmen, fete grymma är dom måste jag säga! Dags att dra sig till sängen snart med lite käk även om jag inte är särskilt trött alls. Får la kolla på en massa Vänner avsnitt som vanligt innan jag somnar, men det klagar vi inte på :)
Har inte mkt mer att säga förutom att det är fredag imon vilket betyder att jag bara har några få lektioner och slutar härligt tidigt. Bra start på helgen!


Michaela { Foto & Webbdesign

sv;

Tusen tack för att du tog dig tid och läsa inlägget om svininfluensan och att du svarade på frågorna och sånt, det uppskattar jag verkligen! Det känns lite lugnare att få höra så många olika saker :)



Haft en bra dag hittills?



PUBLICERAT: 2009-11-06, 13:40:38 | URL: http://soeticz.webblogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: