2010-08-24
 22:46:59

Airplanes

Idag har varit en soft dag faktiskt, började med att jag och mamma försvos oss (sov i älmhult) så missade bussen till skolan och missade därmed första lektionen av Psykologin, bra Becca! Sen hade vi iaf bara Svenska och Engelska och slutade vid tjugo i 12, drog till stan med Linn och därefter tandläkaren snabbt innan jag mötte upp Linn igen. Chillade uppe på taket vid Månen ett bra tag, snackade om en del saker i blåsten och ibland regnet. Vid halv fyra kom Denice och Hanna på besök så vi käkade pizza på torino innan vi drog vidare till roddys för att sitta där ett tag.

Började känna mig frossig och näsan täppte igen och halsont dök upp så kände att det var dags att dra hem runt halv 7, och nu sitter jag här med feber. Har dock knarkat alvedon så nu är jag pigg som fan, men jag ska nog överleva.

Typ så pepp är jag i slutet av skoldagen, haha

Linnsay on the roof



10 dagar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: