2010-08-10
 01:28:54

Fuuuck

Sitter och kollar igenom mina bilder när jag ändå har datan framför mig här i soffan och inte har nåt bättre för mig. Hittade denna nedan som påminner mig om att skolan börjar snart (döda mig snälla, helvetes jävla k*k fan) och jag tänkte på hur sjukt fort sommarlovet har gått men ändå hur mkt jag fyllt ut dagarna. Har inte suttit hemma en enda kväll kan jag säga (förutom här i Älmhult hos mami), men när jag varit i Ljungby har jag festat/hängt ute med vänner/åkt iväg varenda dag. Feels kinda najs :) Började dock räkna dagarna tills sommarlovet är slut - inte ens 2 ynka veckor kvar. Nån får gärna skjuta mig, finns inga ord som kan beskriva hur deppig tanken gör mig av att sitta i skolbänken, även om vi kan ha jävligt kul på våra sylektioner haha.

Visst är det normalt att känna depp inför skolstarten, men inte såhär mkt? Kan väl bara inte släppa tanken om att kunna festa precis när jag känner för det, haha :(


mentor

hahaha a för du är sjukt ofta i skolan sötnos!:)


Becca

haha tyst med dig ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: