2010-08-15
 20:04:31

Lycka

Vet inte vad mitt braiga humör kmr ifrån idag, men är hyper och glad av nån wierd anledning. Igår var mitt humör på botten ungefär när planerna sket sig, dock hade jag det trevligt med Linn på stan och hos Emelie. Slagsmål och sånt men vad väntar man sig när man hänger vid torino? Haha.

Är glad för att mami och Göran har hjälpt mig inreda min lya lite snyggare och piffigare idag.
Är glad för att det väntas en hel vecka med festande och bakisfylla som tas över med ännu mer fylla, hihi.
Vet inte what else men jag ska iaf snart ut med mina brudar, hoppas på att vi kan planera lite detaljer om veckans galenskaper. Dock är Ljungbydagarna jävligt överskattat men wtf, det är sista veckan på sommarlovet - då är det fet fest som gäller.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: