2010-08-03
 17:50:52

Some pics

Igår mötte jag upp Denice, Hanna, Aki och Kalle och drog med ett flak till Hjortsberg. Även Manda kom och lite annat folk tittade förbi lite, trevligt värre. Vi satt mest och ölade och lyssnade på music, det blev lite drama hit och dit efter ett tag men det var soft ändå. Efter ett tag var det dags att dra hem för att sleepa, fan vad sliten jag är efter allt festande dom här dagarna alltså, haha. Tog iallafall bussen till Älmhult idag så nu sitter jag hos mamsen och chillar av mig, kan behövas. Back to party imon igen då hoppas jag!

Några bilder sen i Rix fm i söndags, orkade inte lägga in fler haha;


Carro, jag och Moa i väntan på bussen till Halmstad. Thea, Nelly, Stina och Sofie joinade med :)

Moa and moi i party parken!

Bakis och mätta så det smäller om det, haha!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: