2010-08-19
 17:13:42

Tattoo #2 då..

(Lyckades inte knäppa nån bra bild, men dom här får duga)
Iallafall, här är den nya tatueringen dårå. Gjorde den på Pirate Island i Älmhult och han är duktig faktiskt :) Tog inte så lång tid hlr så de va rätt gött, men tecknet längst upp kändes ju en del kan jag säga, mina ryggkotor sticker liksom ut en del under den tunna huden, haha. När det väl var klart väntade ett helt kamerateam (som itne kunde svenska hlr) och ville intervjua honom och mig så fick sätta mig igen och bli filmad när han smörjde in och plastade om den, man blev ju rätt paff. Haha, sen gick jag glatt därifrån och drog in till Ljungby stad och umgicks hela kvällen med mina brudar på stan, trevligt!

Ikväll är det då jag som langar lite ferre i min lilla lya, får se hur det går med tanke på att vi kan va rätt galna, huhu. Peppa!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: