2010-02-17
 14:57:30

Rubrik?

.. kom inte på någon passande rubrik till detta inlägg. Kom iaf hem från skolan för en stund sen, hängde kvar lite extra med Linn! Sådär i sista minuten kopierade jag hennes papper på ca 45 ord som vi ska kunna till  imon på svenska provet (plus fakta om en fel bok). Gissa hur de provet kmr gå..? Haha, blir väl förmodligen inte av alls om jag känner mig rätt. Har även ett matteprov som jag ligger efter med som jag ska göra imon, som jag inte ska. Har inte ens börjat jobba på kapitlet jag har prov på så känns inte ens lönt, haha. Nu ska jag chilla lite sen får vi se vad jag ska göra idag. Puss!


Bild tagen för några dagar sen


Linn

sötnos!



PUBLICERAT: 2010-02-17, 21:14:47 | URL: http://linnsaay.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: