2010-02-27
 16:09:06

Shit shit

Hade en ganska stressig början på dagen, bror väckte mig genom att skrika att mamma och hennes pojkvän skulle komma hit och hälsa på lite så flög upp ur sängen för att diska och dammsuga fort som fan, haha. När dom kom blev det kaffe och en massa prat, inte så ofta dom båda kmr hit så det kan ju va trevligt :) För övrigt är jag inte på alls bra humör just nu av olika anledningar som jag inte ska trötta ut er med. Jag vill iaf festa ikv, som fan, men verkar inte vara så lyckat med skjuts till varken Älmhult elr Markaryd och inte fan vill jag sitta i Ljungby ikv. Usch..

Trött på denna hålan.


joyo

sv; ja det är bara bra, självdå?:)



PUBLICERAT: 2010-02-27, 18:40:21 | URL: http://johannawennberg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: