2010-07-23
 14:10:32

Sjukhuset-

Mamma ringde och väckte mig vid 11 och sa att jag skulle upp fort som fan för hon hade bokat tid på sjukan till mig, tydligen hade Robin berättat hur enormt ont i örat jag hade när jag kom hem inatt, haha. Så hon plockade upp mig, tvingade i mig massa tuggumi i väntrummet då jag "stank bakfylla som fan", ojdå. Hade iaf grov öroninflammation i båda öronen och en sprucken trumhinna så det var ju tur att vi drog dit, nu blir det till att käka massa tabletter för min del.
Men fan vilken sjuk kväll igår, tacos hos Carro först och efter det festade vi till det lite, drog till hembygdsparken och sprang från snuten, hoppa från bananbron och spräcka trumhinnan med Simon, Jesper och Sara. Haha, men riktigt grym kväll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: