2010-07-15
 13:08:02

Tatuering #2

Har sjukt svårt att bestämma mig över min nästa tatuering som sätts på plats om ca 2 veckor. Vill helst ha vid sidan av magen elr svanken, dock kmr den nästan aldrig synas där och då kmr jag vilja göra ny direkt. Det får bli handleden/nacken/armen, är mest inne på nacken just nu faktiskt (mellan skulderbladen rättare sagt) men vad?

Är nog mest inne på någon av dom här:
     

Den jag gjorde för typ 1 år sen (benet)


Amanda

jag tycker kinatecknen ;)


Anonym

den till höger!:)


Elin

kinatecken!


T bone

kinatecknerna lätt


eraord

Hej du har väl inte missat att det är frågestund på bloggen?



Ha en jättefin sommardag kram :)



PUBLICERAT: 2010-07-16, 12:07:05 | URL: http://eraord.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: