2010-07-17
 16:32:58

Typ godmorgon

Har inte hunnit skriva nånting förrens nu, har legat som en död apa i sängen nästan hela dagen och har varit lite busy med andra saker. Men om det där igår påvägen hem, det var totally sant och de va det sjukaste jag varit med om. Jag menar han gav sig verkligen inte, sa inte ett ord, hängde efter helt sakta och jag trodde jag var i en skräckfilm *haha*, kanske inte riktigt med ändå. Hade inte Aki varit där hade jag pissat på mig, usch, jävla creep.
Men blev faktiskt nice fest hos Elvin tkr jag, även om det kanske inte slutade helt skit perfekt där, drama.

Och nu ska jag fan äta!


Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah



PUBLICERAT: 2010-07-17, 17:43:27 | URL: http://millahoman.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: