2010-07-18
 13:08:16

Up and awake

Har inte gått upp förrens nu (det är inte sent men ändå), trots att jag skulle upp vid elva för att hinna fixa lite innan mamma kmr. Ska förbereda inför min flytt, ska ju bli helt självständig nu. Haha, får se hur det kmr gå.. Mina ögon håller på att falla ihop just nu men det kan väl lite kaffe ordna. Sen blir det till att:

♦ Diska
♦ Städa
Packa!


Anonym

Hej!

Jag har en tävling på bloggen, där tävlar ni läsare om ett presentkort från Bikbok.

Gå gärna in på bloggen och läs mer om tävlingen och delta gärna!

Om du inte är intresserad så ber jag om ursäkt för att jag tog din tid.

Harre!



PUBLICERAT: 2010-07-18, 14:09:23 | URL: http://jjosefinee.webblogg.se/
Mattias karlsson

Det blir skönt att bli självständig va?;) saknar mina 3,5 år i min lägenhet nu när man får dras med syskonen igen haha jag kan hyra in mig hos dig hehe;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: