2010-03-02
 22:10:09

Diggah

Chillar och dunkar musik i öronen (lurar i laptopen alltså), och morsan har dragit sig till sängs. Däremot käkar jag geisha och negerboll och dricker läsk så jag mår fint här vé datan! Haha nej men, hon ska alltid skämma bort oss med en massa gott när vi kmr hit, så snäll så. Jag har busat lite med camen iaf, som jag brukar göra när jag väl använder laptopen, och som vanligt fular jag mig för mkt för att kunna visa dom, haha. Men några "normala" blev det iaf ;) Det är verkligen för tidigt för mig att kunna sova nu men kmr förmodligen inga fler inlägg så säger godnatt till er nu, sov gott ♥


Eric


Erica/Hanna

Japp allt är nog riktigt bra häär ;D



PUBLICERAT: 2010-03-03, 09:27:38 | URL: http://hannaericas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: