2010-03-28
 18:22:36

Från en dag till en annan

Jag gav dig 17 månader av mitt liv, i ett och ett halvt år var du min. Jag förlorar dig nu, mer och mer för varje dag. Trodde det var bäst såhär, nu vet jag inte. Jag saknar hur vi kunde göra en vanlig dag till minnesvärd, jag saknar hur lycklig du gjorde mig. Jag saknar att somna och vakna med dig, jag saknar att få säga att jag älskar dig. Jag saknar blickarna du gav mig, känslan när du höll om mig. Jag saknar känslan av att veta att du alltid skulle vara min.   


Det finns en vacker person som jag aldrig kmr glömma,
vi delade på allt från verkligheten till drömmar.
Fattar inte ens varför sagan tog slut, jag älskar dig, du älskar mig, sen drog du.
Du ska veta, att jag älskar dig kraftigt. Men dagen du drog, förlorade jag min framtid



<3



PUBLICERAT: 2010-04-06, 00:38:05 | URL: http://mpeterssons.blogg.se/
Jennifer wallenholm

Hejsan, om du vill ha hjälp med en design så kan du kontakta mig gör gratis för tillfället! :D

Skickas till alla

Puss <3



PUBLICERAT: 2010-04-07, 23:43:01 | URL: http://jenniu.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: