2010-03-22
 21:54:49

I want my baby back

Om det verkligen är sant, om det här händer på riktigt och det aldrig mer kmr vara du och jag, vill jag bara glömma allt dåligt vi sagt till varandra och gå vidare på bästa sätt. Har vetat så länge nu men aldrig insett. Har haft tankarna åt annat håll, tänkt på våra bästa dagar och längtat dit och blickat bort från hela skiten. Jag visste att det skulle vara svårt, men inte såhär. Jag kan leva utan dig, men jag vill inte. Jag kan gå vidare, men jag vill inte utan dig. Har så många underbara minnen med dig som jag aldrig kmr glömma.

Jag kmr alltid älska dig, vad som än händer och även om detta verkligen är slutet nu.
14/10-08


SaraJohansson

du vet vart jag finns gumman min<3


Amanda

jag med <3 :(


Hanna

Oh... :( Im right here! <3



PUBLICERAT: 2010-03-26, 10:33:14 | URL: http://hanshen.blogg.se/
Linn eriksson

du kan alltid vända dig hit!



PUBLICERAT: 2010-03-27, 18:14:19 | URL: http://linnsaay.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: