2010-03-04
 22:44:14

@ Sara's place

Drog som sagt till Sara med Manda efter lite godis shopping (för Mandas del) på Maxi. Efter ett tag befann vi oss hos Sara och efter en stund kom även Sara K och Erika. Blev lite tittande på Vampire Diaries, aldrig sett det innan och hängde inte med speciellt mkt men hade faktiskt kunnat gilla't ;) Nu är det music som gäller för min del, taggar varenda kväll nuförtiden, haha. Men det är gött att det blir fest imon då jag, Manda och Hanna (än så länge iaf) drar till Älmhult där jag har mami's lägenhet för mig själv, woho! Det blir skit bra, och nu ska jag ta nåt att käka så hörs senare.


Vi stötte på en lagom illa stående bil på vägen, haha!


Malin

Hej! Tack så mkt :)



PUBLICERAT: 2010-03-06, 10:34:41 | URL: http://malleliten.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: