2010-03-21
 15:53:18

Yester(day)night

Igår var det bara att övertala Manda att följa med till Mitali igen, hade ingen större lust att sitta hemma en lördagskväll. De senaste veckorna (kan nästan säga månaderna) har jag festat precis varenda fredag lördag, inte så konstigt att man är pank största delen av tiden. Iallafall, kan inte kalla det fest direkt men det var en del folk och det var en trevlig kväll. Manda drog lite tidigare men jag gick väl inte förrens 3 tiden, fick skjuts hem så det var ju rätt gött, haha. Väl hemma var de bara att ställa sig och laga mat och slagga, och gå upp tidigt då mamma och Göran kom vid typ 12.
Senare kmr nog lite bilder på mina kläder jag tagit hem som jag har sytt, håll utkik!


Med tanke på att det inte var fest blev det en enkel outfit dårå :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: