2010-11-10
 23:07:21

En vanlig dag i skolan..

Varför har jag alltid nån slags hyperdamp på mattelektionerna? (kanske är därför jag inte gjort ett enda tal sen vi började tvåan..?) Haha, får nog ta mig i kragen snart. Iallafall, efter skolan idag drog jag med Sara och Fanny direkt till roddan med Linn som efterkälke. Sen kom två apor till som heter Denice och Stinet, det blev massa kaffe, massa prat och info som ingen av oss ville höra kanske. Kan bara säga USCH, fyfan och usch igen. Men whatever, jag, Denice och Linn blev kvar där tills stägning och sen var det bara att dra hem. 
Och nu är brorsan här så lilla jag får la slagga på soffan och klaga över en ond rygg imon.. 


Nyström smygfuskar, Höglund posar

Jonas aka matteläraren is bringing sexy back

Och Denice är sig själv helt enkelt :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: