2010-11-06
 17:02:40

Party like a rockstar

Är lite frusen just nu efter att ha stått och haft lite small-talk med Johan och en till, han är räddaren i nöden så kanske inte ska puckla på han lika mkt när vi festar hos Putte ikv som jag brukar göra, maha. Iallafall, nu ska jag käka, duscha så jag blir en fin apa, fixa mig och knarka kaffe (sniffa kaffebönor alltså, större kick för lilla huvet) innan det är dags att dra till Puttes place.

Ikväll ska vi go nuts, ska bara festa som en gris och lägga annan skit behind. Zeljko är en smart snubbe så tar hans råd; killar är idiotas som man inte behöver förrens de är dags att gifta sig, det är bara att leva livet och festa (och dra till Vietnam och såntdär). Haha ;)

Bra bildexempel på hur körd jag är när jag festar hos Putte



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: