2010-10-11
 23:59:39

Du somnade förevigt

Våran låt

Nu är det 3 år sen du togs ifrån oss, tre år utan din röst eller ditt ansikte. I tre år har jag vetat att jag aldrig mer kommer att få vara i din närhet och skapa nya underbara minnen med dig, jag vet att du aldrig kommer sitta jämte mig på sängkanten och spela på gitarren när jag ska sova. Jag vet att du föralltid bara kommer leva i mitt minne. Men när jag tänker på dig är det som att du finns där trots att du är så otroligt långt borta ifrån mig nu, när jag blundar ser jag ditt ansikte framför mig och det känns som att du ser mig med. Jag vet att du ser ner på mig på samma sätt som jag blickar upp mot stjärnorna och vet att du är en av dom, jag vet att du hör när jag viskar att jag älskar dig. Och jag hoppas du vet hur in i helvetes mycket jag saknar dig.
För exakt tre år sen utspelades min mardröm, den värsta dagen i hela mitt liv. Jag minns det precis som igår, jag kan höra mitt eget skrik och jag kan se alla tårar som spilldes för dig den kvällen. Jag minns hur jag i panik sprang ut och la mig i ösregnet och undrade hurfan jag skulle kunna resa mig upp igen. Det måste ha varit du som lyfte mig, hjälpte mig upp och inte lät mig ligga där på botten. Du blev min ängel som fick vingar.
Det finns så jävla mycket smärta och känslor och alldeles för lite ord för att förklara, men det känns som att jag inte behöver det. Du vet ändå. Du kände mig mer än någon annan gjorde, du formade min personlighet och jag vet hur lik jag är dig. Och det är jag så otroligt stolt över. Du var så underbar, den finaste pappan jag någonsin kunde önska mig. Jag skiter i allt du gjorde för det kunde aldrig ta bort den otroligt fina människa du var. Du hamnade på fel väg, där du inte hörde hemma och jag försökte hjälpa dig, vi försökte allihop men slutet kom för fort. Alldeles för fort. När jag tänker på allt kan jag inte låta bli att tänka på hur jävla orättvist livet är, varför ska jag tvingas leva mitt liv utan min bästa vän, jag som redan förlorat dig flera gånger i mitt liv? Men då kunde jag leva för hoppet om att du kom tillbaka, nu finns det inget kvar. Det enda jag vill är att få springa in i din famn en sista gång, höra din röst och få säga hur mycket jag älskar dig. Jag vill säga förlåt för alla gånger jag sårat dig och för alla gånger jag inte fanns där när du verkligen behövde. Jag vill att du ska veta att du aldrig var ensam, vi höll dig i handen hela tiden. Det gör jag fortfarande och jag kommer aldrig släppa taget. Aldrig. Jag bevarar dig i hjärtat hela vägen och jag kommer föralltid att minnas våra stunder. Jag ler inombords när jag tänker på hur lekfull du var och hur du spenderade varenda sekund med mig och bror tills vi skulle åka ifrån dig. Du var en sann dröm när jag var liten, nu är du i mina drömmar och jag önskar att jag aldrig skulle vakna. 
     

Jag älskar dig mer än var ord nånsin kan beskriva, du är mitt allt. Pappa♥



denice

Becca, jag vet inte ens vad jag ska skriva.. Jag beundrar dig, jag älskar dig & jag stöttar dig. Det finns så mycket kärlek jag bara vill ge dig men jag vet inte riktigt hur. När jag läste detta föll det tårar, rikigt många. Jag vet verkligen inte vad jag ska skriva mer än att både jag och din pappa är så jävla stolta över dig. Du är bäst becca, kramar.<3



PUBLICERAT: 2010-10-12, 10:35:36 | URL: http://denicedavidssons.blogg.se/
m

Vi alla älskar dig något otroligt och du är en toppen tjej. Du är bäst becca <3



PUBLICERAT: 2010-10-16, 09:22:03 | URL: http://mpeterssons.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: