2010-10-03
 14:26:03

Fest hos moi

Igår langade jag förfesten och de blev ett jävla ös, folket rullade inte och det blev väl lite för mkt i min lilla lägenhet haha. De kom folk från både markaryd och till slut från strömsnäs och allt gick väl lite överstyr mot slutet. Kan ju iaf säga att min stereo bokstavligt talat är full haha, helt dränkt i sprit. Men tyckte det var rätt grymt trots allt, förutom att nån idiotjävel snodde min Iphone vilket förstörde min kväll helt totalt. Känns jävligt surt men nu är det bara att börja städa upp all skit och utspilld dricka som är precis överallt, haha fyfan.
Valde iaf att stanna hemma när alla drog mot stan, hade lite trevligt sällskap och deckade rätt gött efter några timmar :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: