2010-09-25
 15:19:41

Fest och chill fredag

Igår blev det lite krabbigt med planerna, hade egentligen inga planer på att festa med blev en sväng tilll Dyen trots allt. Hade ingen dricka med mig men fick i mig endel ändå, haha. Planen var att inte stanna där så länge så när Besim, Tobbe, Naim och Asib kom till stan så plockade dom upp mig och jag hängde med till Linn. Där blev det film som ingen egentligen kollade på, chill och music så det var nice. Kan ju tillägga med att Tobbe är en jäkla rolig prick, haha. När dom väl drog vid 3-4 så pallade jag inte gå och hämta min cykel vid Ågårds så jag slaggade hos Linn ist. Tackar för en bra fredag ♥

Shippan the man, lyckades tyvärr inte fånga hans snygga poser på bild haha

Linns place



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: