2011-04-23
 11:58:45

Grillning

Fan vad gott de är att vakna upp av att solen skiner mig rätt i ansiktet, faktiskt, ännu en solig dag och jag gillar't!
Igår drog jag, Denice, Sara och Hanni till maxi och inhandlade grill och food och slog oss ner i tuttbacken, haha. Vi tar nog priset i tröghet, slängde på hela köttbiten på samma gång, sen visade de sig att de va två feta bitar. Hahah, de hände inte så värst mkt men lilla Becca kämpade och fick fjutt på de. Tog sin lilla tid men väldigt kul måste jag säga. Sen kom Mandy förbi med marsmallows (?) och vi körde den traditionella "Hunny bunny"- tävlingen, Hanna tog priset med 12 st i käften på samma gång, sen kom jag efter med 10. Hahaha. Efter de kom Sofie och då drog vi upp mot Jesper som hade lite chill fest, spelade kubb och skitgubbe innan vi drog hemåt. Väldigt snizig kväll!
Fjuttade på den feta grillen..
Besticken smälte, och de visade sig att Becson är grillmästarN ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: