2011-01-16
 20:36:57

Helgen

Sa att denna helgen skulle bestå av fest rakt igenom, självklart blev det så med. I fredags började vi hos Mustafa och efter ett tag drog jag och Hanna vidare till Jönsson, whisky hit och whisky dit, men man var ju på topp haha. Visst blev det lite galet och jag trodde jag skulle dö när jag satt på Hannas axlar men hon är allt starkare än vad jag trodde den bruden, haha.
Igår var det ju fest igen då, hos Musse såklart :) Whisky blev det inte, ist blev det en 80% skit som kickade till rätt fort, haha. Så det blev shotar och blandade skiten med fanta/sprite, bra idé där. Sen åkte vi iaf mot donken och vidare till stan där jag mötte upp Hanni, drog mot maxi för att möta upp två Halmstadsguys så det blev donken igen. Kvällen slutade iaf hos mig med Denice, Dardan och Gezim och Waist deep. Haha, somnade rätt gott sen kan jag lova.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: