2011-01-21
 15:45:34

Thaaaii

Fan vad gott att ha varit ledig hela dagen, har bara sovit och chillat och fått en praktikplats som jag trodde va kört. Niice! Ikväll blir det till att dra ut med brudarna och käka thai mat för att fira lilla Mathilda som nu är 18. Själv har man ju ett tag kvar till den dagen men tror att året kmr bli storslaget ändå, fram tills gråa december då de är min tur. Haha, rätt sorgligt men vafän. Magaluf-resan är ju de allra bästa såklart, den bokas så snart som möjligt och jag är redan pepp som in i helvete!
Iallafall, så hoppas jag och tror att efter thaimaten så drar vi på nån fest här nånstans. Låter som en lyckad kväll tkr jag :) Men först och främst blir de att dra till stan med Hanni om en timme!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: