2010-08-26
 22:18:12

Sunny afternoon

Idag hade min feber sprungit iväg så jag drog asset till skolan där vi ändå skulle sy hela dagen, så tyckte att de va lika bra. Enligt kursplanen (som vi tyvärr måste följa) så skulle vi idag börja med en svin ful kjol även om jag inte är klar med min kavaj. Sådär kul, men ska inte klaga de är ju soft att inte ha lektioner, hehe. Efter skolan drog jag iaf med Linn till stan och chillade i den heta solen som dök upp på en bakgård, softade och snackade tills vi drog till centrum och träffade på Manda och Hanna inne i det nyöppnade Kicks. Drog upp till taket och fortsatte med chillandet i solen med lite music och så, blev ju riktigt varmt där uppe!

Nu ska jag öppna en chipspåse och vara lite soffpotatis, ha det

Mandy, Linn och Hanni :)


Anonym

Becca, du vet att nr du laddar upp bilderna så står det typ "bläddra" och under där står det 400 i en ruta, om du ändrar det till 500 eller 600 så får du störrre bilder som fyller ut till kanterna på din blogg, det är asnice :D prova det!


Beccaa

svar: haha ja jag vet, men tänker inte alltid på de ;)



PUBLICERAT: 2010-08-27, 17:17:59 | URL: http://becsy.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: