2010-02-26
 12:40:50

Before I go to sleep..

.. så slänger jag upp ett inlägg med lite bilder från festen igår trots att dom här var dom enda som togs i början av kvällen, haha. Nån hade fixat en bosnisk lokal där vi festade och man kan ju säga att det var rätt glest till en början då vi var dom första som va där ;) Men det rullade in folk med tiden och när det var dags att dra kände vi oss inte riktigt redo för att dra hem. Vi sov iaf inte där det var tänkt att vi skulle (hos mamma) och jag har inte sovit en blund på hela natten, förutom den ynka timmen jag somnade mellan 8-9 imorse. Så jag är ju rätt jävla slutkörd just nu haha, somnade i bussen och kan inte sluta gäspa. Men tackar för kvällen iaf!


Anonym

Fin blogg :D

Besök och kommentera gärna min :D<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: