2010-02-10
 23:39:54

Toaster

Börjar med att ursäkta för dålig update idag, men drog till baby - stan - hem och han gick precis så now I'm here! Drog in på Maxi en runda så kollade även efter brödröst som mamma vill ha (så jag kan äta toast när jag är där, hehe) i födelsedagspresent, jag och Robin snodde ju med oss den förra när vi fick denna lägenheten. Tkr det är synd att hon ska behöva önska sig en ny för att jag tog hennes så ska köpa henne nåt annat med, present kort elr nåt fint smycke kanske? Aja, kmr nog på nåt!

Jag känner att jag inte ska sova än på ett tag, är inte alls trött och fick så himla bra och efterlängtad sömn inatt, har ju inte kunnat sova gott på två veckor pga feber och hosta. Men blir det inga fler inlägg säger jag godnatt nu iaf!


Sara - TÄVLING PÅGÅR på min blogg

Okej, det ska jag göra! :)



PUBLICERAT: 2010-02-11, 11:40:55 | URL: http://insidesara.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: