2010-07-16
 13:46:01

Easewhite

Hade tänkt prova Easewhite tandblekning som jag fick av Elvin, haha, har aldrig hållt på att bleka tänderna förut pga att jag inte varit direkt intresserad av det. Men när man får en gratis måste man ju iaf prova! Verkar rätt drygt, att när man är "nöjd" så ska man ha behandlat sammanlagt 10-30 timmar.. Nåt jag inte kmr göra, och det lilla jag ska prova nu lär ju inte ge nåt resultat. Men kul att gå runt med skenan i käften och se ut som en hård boxare ;)


Mollymus - bloggar från Uppsala

Hej! Var med och tävla om att bli intervjuad på min blogg! Du behöver bara skriva att du är med samt mail så att jag kan kontakta dig! :D

Vinnare dras slumpmässigt ikväll.

Kramar från Molly



PUBLICERAT: 2010-07-16, 14:18:47 | URL: http://mollymus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: