2010-11-17
 22:59:12

En dag på roddan

Direkt efter skolan idag stack jag med Hanna, Stina och Denice till det berömda Roddys :) Vad vore eftermiddagarna utan det egentligen? Väldigt trevligt hade vi det, Hanna som hade släpat med sig en kortlek utmanade oss på Tecken och visst ångrade ni sen att ni satte mig och Denice i samma lag? Mohaha. Bytte några ord med dom välkända boysen vid bordet jämte, och jag har nu ett flertal alternativ till vad jag ska klä ut mig till på lördag då Thea har sitt Birthday party. Bokstaven är K och är rätt säker på vad jag ska vara under kvällen nu faktiskt haha.. Några förslag: Kamel, krokodil, Kissie, knull-objekt, knulldocka, kuk, kåt, kinky.. haha though choice

Bild snodd från Hanni :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: