2010-11-12
 14:36:47

Bild bomb - Borås/Götet

Igår tog vi alla mode/desgin tjejer bussen från skolan och rullade direkt mot Borås för att kolla textil högskolan där, fett feta maskiner och sånt dära. Efter nån timme rullade vi vidare mot Göteborg för att först och främst käka, sen kolla Operan och få kolla på alla feta scen-kläder som görs där. VIP bitches :) Sen blev det Röhsska(?) museét som faktiskt var riktigt tråkigt så jag, Linn och Sara drog upp och hälsade på Buddah sen drog vi mot stan i 3 och en halv timme ist. Nice! Efter det blev det jävligt classy och vi skulle kolla opera, Sunset Boulevard. Haha, kände att jag inte passade in där nånstans men tjockt att vistas bland lite lyx. Men det va riktigt fett att se och jäkla bra gjort. Låter bilderna förklara resten-


M to the A to the T

Skrädderiet i Operan..



Jag var en farlig björn..

en söt kizze

hahah

Hälsade på bruschan Buddah (Röhsska muséet) innan vi drog mot stadeen

Shooopping och ciggisar

Så jävla classy, kände mig som en kung däruppe, haha

Höll på att somna hela första delen av operan, drog ut och piggnade till oss med en cigg, sen i andra delen drog det igång lite mer, sen sköt dom huvudpersonen och jag fick en hjärtattack.
Den va rätt bra ändå, men opera är inte riktigt min grej haha.

Sen var vi hemma runt halv 2 och jag slaggade hos Linn efter ett tag. Dagen var jävligt bra iaf :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: