2010-10-28
 23:57:12

Helagsfjället

Remember, Sara? Haha, måste varit sommaren-07 om jag inte har helt fel. Elr -08? Aja, jag va iallafall där uppe i fjället och klättrade vandrade förra sommaren också med annat sällskap men det ska jag inte gå in på nu. Fan vilka minnen man har ändå. Jag och Sara trallade runt och spelade låten "Moving mountains" för att den skulle förknippas med just detta haha, vi är rätt tröga ändå. Det var sommar och solen stekte så att man dog däruppe, trots det lyckades vi hitta snö och kunde kasta lite snowballs. Riktigt soft!
(Tråkiga bilder men sitter på morsans dator)


Haha, kolla så små vi ser ut..

En glad mamma!

Mojmoj

Flatruet där jag och Sara failade hårt haha,
fick för oss att springa till kullen där till vänster men det visade sig att det var ett fett berg som egentligen är flera mil bort. Tog ett tag innan vi kom på det dock, haha.


Sara

Haha de va fasen grymt där :)



PUBLICERAT: 2010-10-30, 15:00:19 | URL: http://saarajohanssons.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: