2010-10-09
 19:30:22

Vi kör på donken

Igår var vi en massa brudar hos Stina, dom käkade thai mat och jag och Hanna kollade snällt på, haha. Checkade idol och busade med kissemissen var underhållningen på kvällen. Jag och Hanna bestämde oss sen för att dra på fest hos Dyen dels för att träffa saknade Flamur som va på besök, jag spenderade väl i stort sett hela kvälllen på balkongen så jag blev en liten isbit tillslut. Glädjedödare hit och dit och humöret sjönk en aning så vid 1 drog jag och Hanna hemmåt. Vid halv 2 fick jag besök av två idiotas vid namn Shippan och Flamur helt oväntat, men fick lite underhållning iaf tills jag belv för trött och dom drog vid halv 6, haha.

Nu ska jag bara invänta Hanna sen drar vi till Stinet innan vi trampar upp mot donken. Haha sjuka vi, men så är det. Vinterjackan får nog fan åka på ikväll iaf!

Lagom gammal bild sen i början av sommaren nån gång :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: