2011-03-15
 13:15:11

En trött Becca

Vaknade idag och kände direkt att jag inte skulle gå till skolan, inte alls pigg i kroppen faktiskt. Kanske borde somna innan kl 02 när klockan ringer 06? Hm.. Checka bakgrunden på mina bilder nedan, solen skiner! Det kan peppa upp mitt humör om nåt. Inte för att de är särskilt varmt men jag är en typisk sån person där humöret helt kan bero på vädret. Som igår, då va de grått ute hela dagen och Becca var inte alls speciellt rolig. Menmen, nu ska jag ta nåt att käka. Cya ♥


denice

häng med t roddys homie!


Becca

men becca ska ju till morsan idag fisen! imon däremot :D


Sara

så du ska inte med mig hem imon? :P haha fattar ingenting



PUBLICERAT: 2011-03-15, 14:12:52 | URL: http://saarajohanssons.blogg.se/
Becca

haha jag är trög fan, ofc ska jag med dig hem imon så roddan får vänta :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: