2011-09-04
 15:53:14

04-09-11

Vet inte hur jag ska börja detta inlägget efter nån månads paus härifrån, men nu tänkte jag köra igång igen! Mycket har hänt under denna sommaren utan inlägg, många många bilder som inte lagts upp från resa med baby till Serbien, Magaluf med brudarna osv.. men tänkte slänga upp dom när jag har lite mer tid.


Nu har jag spenderat hela helgen med baby, och tänkte uppdatera med lite bilder från förra helgen/veckan.

Förra helgen var det bara mys som gällde, drog till Älmhultsdagarna lite på lördagen och körde på tacos på kvällen med min fiina.
Älskliiing
Mami & Göran



I tisdags var det mindre mysigt, drog till Växjö lasarett med mami för att cutta bort en liten överflödig knöl i min skalle, hahah. Vad det var dom tog slet bort från mitt huve vet jag däremot inte haha, men det var ingen vidare vacker syn elr skön känsla när dom skärde bort den och tryckte ihop huvet för att sy igen, ysch. Blev dock lite shopping efter!




Och nu är det bara mys som gäller med min älskling som ligger i sängen. Igår hyrde vi skräckfilm med två apor för att tagga till inför att besöka ett spökhus, gissa om det blev av? Haha nej, töntarna bangade efter att ha kört dit 2 gånger.. Får bli en annan gång ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: