2011-09-05
 19:19:07

Dramaqueens

Idag har det verkligen varit en lång dag i skolan, man har ju god rätt till att sucka när man går ut från skoldörrarna klockan halv 6 pga sjukt mycket drama. Drama mellan oss i "gänget" då, tycker hela situationen är så jävla skämmig att jag inte ens ska nämna något i detta inlägg, kanske öppnar jag hjärtat i nästa istället om jag orkar lägga mer energi på det.
Nu ska jag iallafall ha en slapp kväll med mig själv och röven lär mest va placerad i soffan, trots att jag lovat mig själv att städa men mer humör-förstöring behöver vi inte för idag, haha.
.. slänger iaf upp 2 bilder på 2 fula apor!


Hanna

Looove till dej! Kram Hansh



PUBLICERAT: 2011-09-05, 19:47:23 | URL: http://hanshen.blogg.se/
Anonym

ja öppna ditt hjärta



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: