2009-02-04
 00:36:04

Dagsrytm

Har inte besökt bloggvärlden på några dagar nu, har liksom inte haft tid då jag oftast bloggar på kvällen/natten och har varit med baby in på natten de senaste dagarna. Men helgen ja, fredagen var vi några hos Goran, en kväll med tjafs, skratt, failing och mys skulle jag väl beskriva den som. Lördan tillbringades med baby, underbart.

Har väl inte följt mitt oplanerade schema på ett enda sätt som jag hade tänkt mig, skulle pluggat idag då vi har SO prov, jag som varit hemma ett antal dagar har även ett matteprov, biologi prov och en svenska uppsats att pricka av från listan. Lyx! Som sagt blev det inte av då jag och Sara nördade oss vid gh ist och efter att hon pyst träffade jag baby tills nu. Jag måste komma ikapp i skolan och lära mig hur man pluggar, skärpning.


Obs, måste även medela att jag somnade tidigt igår, (mot vad jag brukar såattsäga) klockan var väl sådär två- halv tre då jag sussade riktigt sött, pigg och fresh när det var dags för nationellt svenska prov! Woho



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: