2009-01-15
 23:16:03

1501

Nu är jag då hemma från baby som jag varit med sen igår. Ingen sömn alls knappt inatt, kanske nån halvtimme till och från mellan filmerna, haha. Orkade inte med skolan så han stannade här under dagen, fett härligt väder idag med vilket höjde mitt sega humör en aning. Sen imon är det heelg, jag tackar och bugar. Får väl se vad som händer, fredag blir det nog att va med baby och lördag ut med tjejerna? blir antagligen inte älmhult för min del som det var sagt, men det blir mys att umgås lite med mina flicks.

Nu ska jag tanka låtar från youtube och se om jag hittar någon sevärd film att ta hem, medans jag kryper ner med lite gott och kolla på Vänner. Helt klart bästa serien! Är helt besatt, håller på att ladda hem säsongerna nu så jag känner mig riktigt lycklig :)


Ha det gött sålänge
~Peaceout



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: