2009-01-30
 13:36:58

party?

Idag är det fredag, dock är jag inte utvilad men inte trött hlr vilket jag borde vara när jag sovit sammanlagt sådär sex timmar på tre dygn? duktigt becca. Igår lyckades jag somna på SOn, drömde någon sjuk dröm om smurfar (vet inte om det beror på att Sara var klädd som en liten smurf kom jag på nu?) och hade fortsatt sova om inte en viss Ludde hade väckt mig ett antal ggr. Men efter det var jag pigg och nu är jag på helg-humör så ser fram emot kvällen! Förhoppningsvis blir de fest hos goran och zoran, vet inte om de skiter sig nu pga för mkt folk, isf blir vi nog några stycken hos jenny ist. I vilket fall som helst blir det nog en great kväll :)

Ska fixa och så lite nu, spela lite gh, dricka mitt kaffe och vara allmänt seg tills det är dags att dra in i duschen.
Iaf så får ni ha en skön fredag, jag tänker då ta vara på denna helgen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: